Monday, August 31, 2009

Hotel Putra

huh!!!
sekian lama menyepikan diri dari blog ni
sebab
mid sem break (1 week)
akhirnye
bersua la lagi kite.
ni aphal ayat cm ni tibe2.. hisy!!!

well, da 10 hari puasa
tapi aku baru pose bpe hari je.
jgn harap la aku nk bg tau total ari aq xpose!!!
rahsia kerajaan beb!!
ntah knpe
tiba2 lak nk ABC time awal2 pose ni
pelik pelik...
sllu xde pn cmni.
hormon da mula mengatur strategi baru la ni
agaknye untuk aku kekal cergas kot
ntah ape kena mengenenye aku pn xtau.
hahahaha

dalam2 xpose ni kn
aku still ikut family aku pegi buke pose kat HOTEL PUTRA semalam
waa! sengaje bold kn.. nk tnjuk riak..
hahahahah
happy gile kot
sebab da 2 thun aku kene tinggal xdapat joint buke kt hotel.
so, pose ni aku xnk telepas lagi
sbb 2 la riak bukan main!
masya-allah!!!!!!!!!
bulan2 pose ni wat perangai buruk ni...
isyh3!!!!!

meh2...
tgk gmbr ktorg...


pergh!!!!
ni makan ke melantak????
xpe, byar mahal ambik jela sume yg ade kn
hahahaha
^o^


abah & mama
nk bg tau ni...
tudung mama 2 aku beli kan sempena nk dtg sni
hehehehe
ceh!
baiknye aku
;p



jgnla ckp pape
aku mmg xsesuai pn pkai shawl
tapi semata2 nk menutup aurat rambut
belasah jela..
baru beli tau!!
hidayah bulan pose kot nk pkai tudung
hihihi....



girls!!!!
ceh3...
muke puas dpt mkan.
tgk la 2 licin da meje tggl cawan je..
hahahaha


_ kami 3 je _

abis da la
bye
jpe lagi

selamat berpuasa & hari merdeka

No comments: