Friday, September 4, 2009

minah rempit

eeuuuwwww!!!!
geli ngan tjuk entry ni. ntah pape kn. mcm bgus sgt si rempit2 y ade skang ni. ade segelintir masyarakat yang menganggap perempuan2 yang bawa/naik moto 2 adalah minah rempit. abis2 perempuan kene nek kete jela?? cm 2 ke?? huh!! knpa plak?? gelaran minah rempit 2 sbnarnye hanya sesuai tok golongan2 perempuan2 yang gedix2 suke ikut laki pegi kulu kilir nek moto, ikut pg racing la & jenis yang tahap kesosialan melampau. ala, korg pn mst tau la kn. bnyk da cite2 kt TV 2 da expose kn cmne minah2 rempit ni.so, kalau takat gune kan moto nk g kelas ke keje ke xlayak la nk bg gelaran hodoh 2 kn.


kenapa tibe2 nk emo cite sal minah rempit ni ek? hihii.. sbnrnye mulai dr hari ni ktorg akan guna kn moto sbgai kenderaan utama kami ke mana2 saje. b4 ni gune kete & motomit(jln kaki la), tp kete pn da xde, motomit pn da xberdaya. so, dady lily telah pn menghadiahkan nye sebuah motosikal ex5 warne putih beb!! suci lg bersih 2. waaa..... besh2!!! maseh pokcik sudin!!! :))))


semalam, jumaat bersamaan 04sep moto yang di pos dr kuantan telah pn smpai di terminal KTM Ipoh. excited gile nk tgk & g ambik moto.. hahaha smpai kn pelbagai kejadian lawak & kelam kabut berlaku. kitorg(me,lily & nisa) pegi KTM nek VIVA AGL nisa 2. tapi kak yong nisa y drive sbb nisa mmg xpenah ingat jalan ke ipoh 2. hisy!!! kamu ni sasa!!! da settle hal ambik moto, me & lily blik nek moto dr ipoh followed VIVA AGL la. weh bayang kn la kitorg balik nek moto weh dr ipoh.gile weh. wlaupn ikut VIVA AGL tp still wrong way. hahahaha.


pelbagai rintangan & cabaran kami tempuhi. ceh2, ayat sadis je. nisa ajak singgah & bebuka kat rumah die dlu. so singgah la. malam pas buke bru la kami blik ke SI. penat weh drive moto. eeh klu moto kite pggl drive ke?? xkn... ahh, lantak la. ade aku kesah!! hahahaha. so, pasni sape2 yang gelar kan kami ni "MINAH REMPIT" mmg aku akan anti sampai bile2 & aq sepak muke die. wat2 la cuak ngan ugutan ni wlaupn mmg aku xkan wat pn.


ni je y smpat snap. sowy ye..


No comments: