Friday, January 8, 2010

tenang seindah .....

halloo semua
sihat tak kawan-kawan saya hari ini?
*wah opening yang sgt baik

hari ini rasa terlebih ceria la. Rasa macam seronok sangat.
lain macam je perasaan ni hari ini.
so, mood pun sangat lah ok

well, untuk pengetahuan anda semua
saya ditakdirkan tidak me"repeat" subject LAW.
syukur sangat.
iye lah, masa previous entry saya ade mention kan
yang saya rasa macam kene repeat je subject 2

tapi, result sangat tak memuaskan
since dah naik HND ni & sistem pun dah lain
result memang teruk
sangat lah xmembangga kan.
dah HND3 baru nak sedar yang perlu lebih focus & lebih bertanya & lebih bodek lecture *eh, y bodek lecture 2 tipu je. ehehehe

okay nak cerita benda lain pulak.

you all tau tak bertapa tenang nye bila kita dalam situasi gembira & bahagia
setenang tenang nye lah.
ah, xtau la nk elaborate macam mana perasaan ni
;))

kesedihan, kemarahan, kegeraman, kesakitan hati & macam2 ke__ lagi
yang saya alami masa minggu pertama tahun baru
semuanya hilang
dan di"replace" kan dengan sesuatu yang indah
mungkin sebab itu lah hari ini saya ceria yang terlebih

jadi. saya harap anda semua gembira sentiasa
sebab anda akan rasa cool je
baru syok nikmati tiap saat yang kita ada.
kan kan kan.

No comments: