Wednesday, March 31, 2010

april yang bodoh

PERHATIAN :
Entri ini mengandungi bahasa negative.
JANGAN TIRU BAHASA INI.


sapa yang bernama April entry kali ini untuk anda. eh tak tak tak! tipu je. kepada yang bernama April 2, saya tak kata anda bodoh la. tak ada kena mengena pun entry ni dengan kamu. jangan perasan oke. habis April ape yang bodoh? bulan April kah? ahahaha

pernah dengar April Fool's? ha itu lah April yang bodoh. sebenarnye, bulan April tak bodoh pun. orang yang mengena & terkena lah bodoh. ahaha. tak lah, saya joking je. saya pun join juga kena kan kawan2 & adik2 saya bila April Fool's ni. besh kan. oke saya tau tak elok pun buat mcm tue kan. tapi last year punya April Fool's, hari paling bodoh lah saya terkena. Mama sendiri plak yang kena kan! Mama memang hebat kena kan saya. kalau bukan April Foo'sl pun saya selalu terkena. haiz, mama mama. habis 1 family gelak kan saya time tue. memang terasa sangat diperbodoh kan. ahahaha. padan muka aku! sape suruh percaya!

tapi kan, ini tak bermakna saya meraikan April Fool's ini. jangan salah paham ya! saya bukan nak merayakan hari ulang tahun pembunuhan saudara se-islam kita. nak tahu sejarah April Fool's?

15 second commercial break

kurangkan nasi, lebih kan sayur
jauhi lemak, dekati protien
hentikan kegemokkan, mulakan diet

Pesanan dari: Agensi Diet Malaysia


wAh!! ada iklan lagi. OVER tau u nie!! ahahaha

okay ikalan taman, sambung movie. eh bukan, sambung cerita.


April, bulan 4.. yeah! lama dah tunggu bulan April ni. sebab bulan March macam bulan emotional, bulan datang bulan(period), bulan sedih, bulan yang bermacam2 perasaan. huh, saya sangat tabah mengharungi bulan March ye.

jadi, April ini HARUSLAH bahagia hendak nye. katakan TIDAK kepada KESEDIHAN. tapi katakan YA pada KETENANGAN. dan HARUSLAH juga, lalui April dengan penuh HATI HATI supaya TIDAK KEMALANGAN ketika munuju MAY.

wah! bukan main lagi aku kn! ahaha. saya dah ade matlamat untuk bulan April ni. jadi April saya TAK BODOH. anda bagai mana? susun strategy sekarang, buat planning HARI INI juga! jangan biarkan April anda diperbodohkan oleh diri anda sendiri.

tukarkan April yang bodoh kepada April yang sangat sangat sangat PANDAI

1 comment:

Anonymous said...

Haha!! april's fool!! cam same jek situasi~