Wednesday, March 24, 2010

tersentuh bukan terpegang


sesi perah otak macam perah kelapa! *gila
korang rasa, perempuan dlm gmbar atas tue
kene sentuh or kene pegang?
agak2 korang, tuan punya cop tangan warna biru kat belakang badan perempuan tue
tersentuh perempuan tu atau terpegang je?
ha pikir kn jwpn nye
sbb saya tak ade jwpn.

sesi story macam storyboard! *lagi gila!!
sebenarnye kan
since balik kenduri along ahad hari tue
hati ni jadi sensitive sgt.
terutama bila dg mR.toink2 tue
ape dia cakap, ape die buat sume jadi xkena bagi saya
knpa ya?
memang la tengah bulan mengembang skarang ni
tapi sebelum ni biasa je even tgh mengembang
oh, ok!! saya mmg kembang gumok pun. tapi ni pasal kembang perempuan la
sambung sambung...
even tgh mengembang biasa je, xde pn nk sensitive.

saya rasa naluri perempuan saya menjadi2 la bulan March ni
mungkin sebab xcukup tidur
terlebih tidur *eh mana 1 ni?*
xcukup makan sebab sdg mahu kurus macam form5 dulu.
wah!!! tinggi nye matlamat.
persoalan nye, tercapai kah? mampu kah? bertahan kah?
ahahahaha
selain itu, perasaan perempuan saya ini selalu menggangu emosi.
saya tak suka bila emosi terganggu
sebab jantung saya akan berdegup jantung ku bila ku dgr nama mu! ahhh! ahh!
haa!! seee.. tiba2 jadi dangdut dah.
maksud saya, jangtung saya akan berdegup kencang sekencang kacang.
eh, silap!
sekencang paluan kompang budak2 Taman bila dorg practice tiap2 malam time sume org tgh tidur.

saya rasa bulan March xbagus untuk diri saya
ceh! tiba nk salah kan bulan. padahal kau ade masalah hormon
ahahahaha
jadi, saya xsabar untuk menunggu kemunculan bulan april
supaya saya dapat hidup dalam keadaan normal
yang tidah terlebih emosi
kerana saya sangat tak suka bila tersentuh!
oh, sedih sangat perasah menyentuh itu
eh, perasaan menyentuh sangat mengasyik kan la.
maka saya tersilap disitu
ok, buat pembetulan!
sangat sedih perasaan tersentuh itu
sedih itu sangat tak gembira.
eh, ayat ape ni?
Bm dapat berapa masa time SPM?
see! guna ayat ulangan ape 2?
masa time?
ke ayat gandaan penuh?
ahh! banyak nye merepek entry kali ini.
mungkin kerana emosi tersentuh ini kan.

tgk gambr budak girl kat bawah tue
die pun emosi macam saya jugak
tak kan die pun mengembang mcm saya kot?
saya agak2 la
mesti die baru kehilangan ikan kaloi
macam dalam cerita bawang merah bawang putih kan.
sebab tue die duduk kat situ
konon2 ikan kaloi akan muncul sambil berkata
"kutip la tulang2 aku di belakang rumah mu dan tanamkan die bawah pokok durian"
ahahahahahaha



jadi, seeloknya saya indur diri dari tarik diri
sebab hari tue main tarik tali kalah!
waaaaa!! semua nye salah hujan.
sebab basah kan padang!
eh, tak tak!
salah saya sebab xtarik kuat2
ahahahaha
okey!! bye...

No comments: