Tuesday, July 20, 2010

Awak

awak sayang saya~
ye saya tahu itu

awak ambil berat tentang saya~
ye saya tahu juga even bukan hari2

awak selalu buat saya ketawa~
yes almost! sebab awak funny

awak suka buat saya nangis~
memang itu yang awak suka sebab asyik nak sakat saya macam budak kecik umor 3tahun. it's okay sebab awak akan gelak kan saya sampai saya ikut gelak juga.

tapi adakah awak jaga hati saya~
hmm, saya tahu awak cuba. tapi saya rasa sakit hati bila awak jaga hati saya & saya senang hati bila awak buat saya marah. **knpa macam ni pulak??

awak memahami saya~
mostly memang awak tahu ape yang sedang berlaku & ape awak akan buat. TAPI saya tak!! sebab awak sangat susah untuk dibuat jangkaan! awak sendiri yang mengaku kan!! habis tue kenapa buat saya tak paham??

p/s: esok confirm ke cuti ni? aku nak balik jumpe awak aku lah. nak pergi makan kat "Belanga"

No comments: