Tuesday, July 27, 2010

Sebenarnye kan

salam :)

cinta itu indah
bila kau tinggal kat pandan indah macam wan indah hahaha
sebenarnye kan
cinta intu indah
bila kau ikhlas mencintai seseorang/sesuatu/seekor dan macam2 se tapi bukan Sir macam Sir Nik scandal LILY. :D

kasih sayang itu sempurna
bila kau hari2 nyanyi lagu "Sempura" by Gita Gutawa kot. ntah tak sure pulak.
tapi yang sebenarnyekan
kasih sayang itu sempurna
bila semua manusia/benda/haiwan/tumbuhan merasainye
bukan sayang sorang2 tue perasan namanye!

hati itu lembut tak kira jantina**maaf ini tiada kaitan dgn makhluk tidak bernyawa
bila kau basuh hati kau guna soflan or downy.
tipu lah! sebenarnyekan
hati itu lembut
bila manusia sering mengucapkan syukur pada-Nya dalam masa yang sama boleh meruntuhkan keegoan yang ada contoh nye macam lelaki2 yang suka pukul bini. tue tak bersyukur lah tue. cuba hari2 selawat. tengok bini mesti hari2 cium. ;)

fizikal itu digerakkan oleh fikiran
bila kau selalu fikir macam ahli fikir. :P
just kidding. yang sebenarnyekan
fizikal itu digerakkan oleh fikiran bila mental kuat. bukan macam pesakit hospital mental lah! maksudnye! makan bila lapar, so tak lah gemok macam sekarang bukannye sebab badan dah gemok, makan selagi boleh. kalau macam tue, itu namanye fikiran digerakkan oleh fizikal - nafsulah!!


eh ni bukan lirik baru lagu "Dan Sebenarnye" by Yuna tapi by Yana Yuni Mamaroni. ahak!


p/s: ko relex je (tone sayang tiap kali bawa kete)

2 comments:

chikova said...

haha ayat perenggan 1st lawak,
wan indah pon masukk
ROFL

yaRna said...

ahahaha..
aq nak bagi die glamer ckit..
even org xknal die..
dia kn mcm xde kawan je..
kesian doeh!