Wednesday, August 11, 2010

:(( Hilangmu Tiada Ganti

Salam all :)


betul semua yang aku fikir, yang aku rasa, yang aku takutkan selama nie. Dan sekarang semua tue jadi. ingat lagi entry pasal "Dia/kwan baik" I? click SINI kalau tak ingat. hmm, SUMPAH rasa kehilangan! tiba2 rasa macam dah tak ade kawan dalam dunia ni. walaupun ramai, tapi bila DIA cakap macam tue terus rasa macam hidup dekat dunia sorang2.

mana nak cari kawan macam DIA? sapa yang boleh paham aku macam DIA paham aku? sapa yang sanggup tahan berjam2 dengar masalah dan cerita aku? tak ada sape pun yang boleh jadi macam DIA. tak ada sape yang sanggup susah demi kawan macam aku. :((


" to whom may it concern,i let u cried on my shoulder whenver u need me.not once,not twice.but for the 1st time,when i really need u by my side,u dont even bother.the day u betrayed my trust was the day tht i lost all my trust for u.i believed tht u wud take care of my heart and that's y i left it with u.well, i'm taking it back bcos at dis very moment i cant trust u with my heart in fear that u will hurt me once more."


menangis aku baca status ni, hari tue buka wall DIA tak perasan pun yang ni. tapi hari ni baru perasan. DIA kawan terbaik aku ada. tapi aku tak jaga DIA macam mana DIA jaga aku.


p/s: hilang sorang kawan baik ibarat hilang semua kekayaan. bukan senang nak jadi kaya dan samalah juga untuk cari seorang kawan baik bukan lah mudah.

No comments: