Friday, August 13, 2010

Promosi Tudung Raya Syria di YTC!!

salam all :)

hari ni nak perkenalkan sebuah belog yang menjual tudung syria.
jom cekedout! ahaha dah macam bunyi kuda pulak.



kelik jangan tak kelik


tak tau lah pulak stand for wat YTC ni kan
tapi owner die name Fatim. :)
selalu kite biasa dengar Fatin tapi yang ni Fatim.
unique kn.

nama adik dia lagi comey Tamam & Asmam. hehe :)
Tamam tue kawan mR.toink2 lah sebenarnye.
eh, dah cerita salasilah keluarga pulak kn.
jauh dah topik ni berlari. :D

ok, YTC ni i xsure lah baru ke dah lama wujud
tapi i memang baru tahu je. hehe
jadi marilah membeli belah die YTC


PROMOSI RAYA HEBAT!!
MARI LAH BERAMAI-RAMAI SERBU YTC!!

2 comments:

[[iidyLL_iceneSS]] said...

sweet gl nm....
mau p skodeng gak...
slmt bbuka pose....:P

yaRna said...

hehehe. comey kn name die kn..
rasa nk gigit2 je. :)