Monday, September 20, 2010

dua bulan lagi.

salam all :)


rasa nye belom lambat lagi nak ucap SELAMAT HARI RAYA kan. sebab raya kan sebulan. hehe :) oleh itu SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. :D well, raya tahun nie macam biasa je, tak berapa nak raya pon. makan kuih raya pon macam tak sedap je. mungkin sekarang orang dah lupa cara untuk buat kuih raya sedap macam mama Hanis. eh, tiba2 plak. tahun ni preparation pon tak semeriah tahun lepas. sebab? mama sebok jahit baju tempahan. orang kate dah tak ambik tempahan ponn nak tehegeh2 lagi merayu mintak tolong jahit juga. kesian mama. otw balik kampung dalam kete pun still menjahit, nasib tak boleh bawa mesin jait dalam kete je. haha

ok habis cite raya :P

orang lain raya, aku sebok pikir assignment SPO yang ade file kalah file kes Sosilawati. oh ye, takziah buat keluarga arwah Dato' Sosilawati. Kesian kan. sangat terkejut tahu. apetah lagi keluarga dia. semoga mereka tabah menghadapi hari mendatang. sudah lah, ayat aku dah mula macam karangan BM, UPSR plak.

cincai kira lah, tinggal lagi dua bulan aku nak ucap BYE BYE SERI ISKANDAR. tak sabar rasanye. tapi dalam masa dua bulan terakhir ni, macam2 benda kena lalui. semoga aku juga tabah macam mereka. :) haha file SPO belom complete, video tak ade lagi, report belom buat. next week dah nak kena submit. gile! lepas tue event SPO lagi. nasib aku xde jawatan tinggi2 macam org len. selamat lah ckit masa2 aku. boleh buat tido sekejap. haha

sebab sem last ni sangat menguji, dah tak de nak pikir pointer. pikir nak habis je. lepas tue baru boleh menagis sebab pointer tak melayakkan untuk sambung degree. ha padan lah muka! enjoy sangat nak habis kan. haha. sedar semua ni akan berlaku. tapi same je. what ever lah, janji aku boleh keluar dari Seri Iskandar dengan tenang. :) tak nak dah ade kaitan dengan Seri Iskandar. haha.

30 sept 2010. akan ku tunggu ketibaan mu!!

cepat lah masa bergerak. tak boleh ke tukar saat jadi benda lain yang menunjukkan masa itu lebih cepat pergerakkannye? penat lah tunggu 1saat ke 2saat. rasa macam 1 minit nk ke 2 minit. hahahaha melampau kau!!

ok lah bye. jumpa lagi.



p/s: counting, 7days more!!

No comments: