Thursday, October 14, 2010

Sahabat :(

dulu aku ade dia
semua aku share dengan dia
since aku pindah Teknik
tak banyak yang boleh share.
kemudian aku datang Seri Iskandar
bertambah la jauh aku dan dia
aku tak lagi share sume suka duka dengan dia
susah!
tapi ade juga sikit sikit bila aku dah tak tahan.

tapi sekarang,
dia dah tak ada langsung dah.
kami dah bertambah jauh.
sebab kan aku juga.
aku dah tak ade tempat nak bercerita
nak cerita dengan mama??
lagi susah. mama tak macam dia.
dia paham aku.
dia sanggup spend time untuk aku

aku rindu saat tue.
saat kami gelak sama2.
kami mengumpat sama2
saat kami menangis sama2
pls, aku nak sangat saat tue kembali balik
macam 6 & 7 tahun lepas.
aku rindu kau.

ye! aku memang ego!
taknak bagi tau dia.
tapi aku takut dia marah.
aku tak bersedia. :(
tapi serius, hari2 aku teringat dia.
aku nak macam dulu.

dia sahabat aku sampai bila2
tapi sekarang tak lagi.
betul orang kata
"bila sesuatu dah tak ada baru kita akan menyesal"
aku mengaku!! aku jujur!!
aku menyesal atas ape aku buat.

aku ade sorang sahabat je
DIA lah.
tak ada orang lain.
tak ade orang lain yang aku boleh percaya
untuk cerita luar dalam kehidupan aku
selain DIA
aku rindu DIA & saat2 kami
itu hakikat yang tak dapat di ubah.

tak ada tempat untuk aku jadikan teman bercerita
tak ada tempat untuk aku mencurah kan rasa hati
tak ada tempat lagi untuk aku berhibur.
aku sedih. aku menyesal. aku dahaga seorang sahabat.


p/s: sahabat bukan kawan atau rakan. sahabat adalah yang sejati. :(

No comments: