Saturday, August 14, 2010

The Cutest Twin Ever!

salam semua :)

eh, diam tak diam dah 5 hari umat islam berpuasa kan. cepat je masa berlalu. tapi bila nak tunggu berbuka, masya-allah rasa macam lambat je. haha macam bebudak jekan. umor dah 21 tapi puasa tunggu nak berbuka kalah budak umor 12. agaga :D dan hari ni dengan bangganye nak bagi tau, bangun je tido terus fikir nak beli ape dekat bazar petang kang. haha punya lah semangat. padahal time tue baru pukul 1045. gile! bab makan laju je pikir. haha. jadi dengan itu, hari ini saya akan beli Roti John size L, Murtabak Ayam, dan Behoon Soto!! **dah 3 hari buka dengan nasi jadi 3 hari juga perlu avoid nasi

oke sudah lah cerita perihal makan. saya nak share dengan korang semua, pic comey kembar ni! SUMPAH COMEY! tak tipu punya! oke mula scroll down untuk view mereka berdua. oh sebelum tue nak perkenalkan meraka dulu. ok scroll down lagi ye.

yang besar
Kesuma Dewi Malam bukan nama sebenar. nama sebenar Kak Mas yer adik2 :)

yeng kecik paling comey dari yang besar
Aiya El Quzandrea memang nama sebenar



ok mula scroll down scroll down scroll down!!




scroll lagi





oke lagi dan lagi





ade banyak lagi, jadi tabah kan hati dan scroll lagi. :)





teruskan, jangan stop!





ahahaha. enjoy kan.





oke sikit je lagi, jangan malas.




okey habis dah!!
comey x?? comey kan!!
COMEY GILE! memang gile pun sebab saya gelak terbahak2 sebab tengok muka mereka yang sangat lah photogenic nie.

kalau saya ada anak nanti, saya nak anak macam ni. sama dengan mummy die. tak nampak macam anak tapi macam adik je. baru lah vogue!
aliya, nnt raya WAJIB tangkap gambar dengan aunty tau!!
aunty? haha aliya tue anak buah saya lah cincai kira. sebab k.mas sepupu saya. :)


oke, nanti saya cari gambar Daddy aliya dgn abang aliya pulak. dorang 1 family ni suka tangkap gambar. dan meraka juga keluarga comey! abg aliya hensem nak mampos. nasib lah anak buah, kalau tak nak nak buat scandal. hahaha


p/s: sebenarnye, xpernah pun lagi jumpa aliya ni since die lahir. haha kesian kn

1 comment:

-atiQah- said...

comelnyaaa diorg nih! hehehe..muka mmg seiras sejibik..